![]() |
wtorek, 25 maja 2021 10:21 |
Deklaracja dostępności serwisu Gminy Suchy Dąb
Urząd Gminy Suchy Dąb zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Gminy Suchy Dąb. Data publikacji strony internetowej: 13.08.2008 Data ostatniej dużej aktualizacji: 27.03.2012 Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Mogą zdarzyć się sytuacje, że niektóre dokumenty opublikowane na stronie są niezgodne z uwagi na fakt, że: 1) pochodzą z różnych źródeł (np. skan dokumentów tekstowych nie jest możliwy do odczytania przez OCR a powinien posiadać strukturę znaczników, czyli tagowanie), 2) zostały opublikowane w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji; 3) zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej. Deklarację sporządzono dnia: 31.03.2020 Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 31.03.2022 Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. 1) podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery) 2) możliwość powiększenia wielkości liter na stronie 3) mapa strony.
Informacje zwrotne i dane kontaktoweW przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Informatyk, adres poczty elektronicznej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności. Ponadto w Urzędzie Gminy powołano koordynatora ds. dostępności – Panią Adrianę Głuchowską, adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytania niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości pliku i problemu itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektonicznaUrząd Gminy Suchy Dąb, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb. Do budynku prowadzi jedno wejście. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków inwalidzkich. Przy wejściu do Urzędu znajduje się parking z miejscem dla niepełnosprawnych. Istnieje możliwość zaprowadzenia osoby niewidomej do konkretnego referatu - stanowiska pracy. Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Dostosowanie korytarzy Dostosowanie schodów Dostosowanie wind Dostępność pochylni Dostępność platform Dostępność informacji głosowych Dostępność pętli indukcyjnych Dostosowanie parkingów Prawo wstępu z psem asystującym Dostępność tłumacza języka migowego Pomoc w pokonaniu większych barier w budynku
Do pobrania: Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego 2021 KOORDYNATOR DO SPRAW DOSTĘPNOŚCI Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Informacja o braku dostępności Wniosek o zapewnienie dostępności Wniosek z żądaniem o zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej lub aplikacji mobilnej |