2017-03-02 Dotacja na usuwanie azbestu w 2017 r. (24.03.2017)
herb_100x100

W związku z ogłoszonym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku konkursem i planowanymi działaniami zmierzającymi do pozyskania środków finansowych na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, informujemy o możliwości  uzyskania dotacji.
Zachęcamy właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Suchy Dąb do składania w Urzędzie Gminy Suchy Dąb przy ul. Gdańskiej 17 INFORMACJI O WYROBACH ZAWIERAJĄCYCH AZBESTOWYCH w terminie do 24 marca 2017 r.
Kosztami kwalifikowanymi zadania są wyłącznie koszty: demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiana lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest, poniesione po dacie rozstrzygnięcia konkursu (do usunięcia wyrobów zawierających azbest ze swojej nieruchomości można przystąpić dopiero po podpisaniu umowy z Gminą Suchy Dąb).
Kwota dofinansowania zadania może stanowić do 85% jego kosztów kwalifikowanych. W przypadku, gdy kwota dofinansowania nie wyniesie 85%, brakującą część wnioskodawca dołoży z własnych środków.
Do kosztów kwalifikowanych Funduszu nie zalicza się podatku VAT.
Warunkiem koniecznym do ubiegania się o dofinansowanie jest ujęcie nieruchomości, na
której znajdują się materiały zawierające azbest w inwentaryzacji występowania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Suchy Dąb - prowadzonej przez Gminę Suchy Dąb

UWAGA! Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i wykonaniem nowego pokrycia dachowego.więcej