2018-05-08 Dotacja na usuwanie azbestu w 2018 r. (18.05.2018)
herb_100x100

W związku z ogłoszonym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku konkursem i planowanymi działaniami zmierzającymi do pozyskania środków finansowych na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, informujemy o możliwości  uzyskania dotacji.
Zachęcamy właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Suchy Dąb do składania w Urzędzie Gminy Suchy Dąb przy ul. Gdańskiej 17 INFORMACJI O WYROBACH ZAWIERAJĄCYCH AZBESTOWYCH w terminie do 18 maja 2018 r.
Kosztami kwalifikowanymi zadania są wyłącznie koszty: demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiana lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest, poniesione po dacie rozstrzygnięcia konkursu.
Kwota dofinansowania zadania może stanowić do 70% jego kosztów kwalifikowanych.
Do kosztów kwalifikowanych Funduszu nie zalicza się podatku VAT.
Warunkiem koniecznym do ubiegania się o dofinansowanie jest ujęcie nieruchomości, na której znajdują się materiały zawierające azbest w inwentaryzacji występowania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Suchy Dąb - prowadzonej przez Gminę Suchy Dąb.

UWAGA! Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i wykonaniem nowego pokrycia dachowego.więcej

Kontakt: Marcin Raczkiewicz, Urząd Gminy w Suchym Dębie, pok. nr 19,  tel. 58 355 68 47, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.