Warunkiem koniecznym do ubiegania się o uzyskanie pomocy finansowej na realizację zadania jest złożenie w Urzędzie Gminy Suchy Dąb:
a) pisemnego wniosku o przyznanie dotacji ( załącznik nr 1 do Regulaminu), b) informacji o wyrobach zawierających azbest (załącznik Nr 2 do Regulaminu) c) oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (załącznik Nr 3 do Regulaminu) d) kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego własność nieruchomości. W przypadku nieruchomości do której tytuł prawny posiada kilka osób, należy dołączyć zgodę współwłaściciela, a w przypadku wspólnoty mieszkaniowej – uchwałę wspólnoty. e) mapkę terenu z zaznaczeniem budynku będącego przedmiotem wniosku.
W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.
Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.