Mieszkańcy Gminy Suchy Dąb
Przewodniczący Rady Gminy Suchy Dąb informuje, że Wójt Gminy Suchy Dąb przedłożył Raport o stanie Gminy Suchy Dąb za 2024 rok. Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. poz. 1465 ze zm.) przygotowanie przez wójta raportu o stanie gminy jest pierwszym etapem procedury rozpatrzenia raportu przez radę gminy. Na pozostałe etapy tej procedury składają się: debata nad raportem oraz przeprowadzenie głosowania nad udzieleniem wójtowi wotum zaufania. W debacie nad raportem o stanie gminy mogą zabierać głos mieszkańcy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie, musi złożyć do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób.
Zgłoszenia można składać najpóźniej do dnia 24 czerwca 2025 r. do godz.12:00 w biurze podawczym Urzędu Gminy Suchy Dąb (ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb)
Mieszkańcy, którzy złożą zgłoszenie będą dopuszczeni do głosu podczas sesji Rady Gminy Suchy Dąb w dniu 25 czerwca 2025 r. według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby. Sesja podczas której będzie rozpatrzony Raport o stanie Gminy Suchy Dąb za 2024 rok odbędzie się dnia 25 czerwca 2025 r. o godz.9:00 w siedzibie Urzędu Gminy Urzędu Gminy Suchy Dąb (ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb).
Do pobrania:
- Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o przedłożeniu raportu
- Raport o stanie Gminy Suchy Dąb za 2024 rok
- Zgłoszenie do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Suchy Dąb za 2024 rok
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Jarosław Michałowicz