Dnia 29 stycznia 2025 r. o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Suchym Dębie, odbędzie się XII Sesja Rady Gminy Suchy Dąb.
UWAGA! Sesja będzie transmitowana na żywo pod adresem: https://suchy-dab.sesja.pl
Archiwum nagrań dostępne pod w/w adresem.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Odczytanie porządku obrad i wprowadzenie ewentualnych zmian.
3. Przyjęcie protokołu z X sesji.
4. Przyjęcie protokołu z XI sesji.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Suchy Dąb na 2025 rok (ref. Joanna Gliniecka – Skarbnik Gminy).
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr 0007.XI.87.2019 Rady Gminy Suchy Dąb z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie określenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w przedszkolu publicznym i oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Suchy Dąb (ref. podinsp. Aleksandra Przepiórska).
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Suchy Dąb (ref. podinsp. Agnieszka Paczewska).
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Suchy Dąb (ref. Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji – Jan Kruczek).
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Suchy Dąb (ref. Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji – Jan Kruczek).
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przekazania petycji według właściwości (ref. Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji – Jan Kruczek).
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2025 rok (ref. Przewodnicząca Komisji Pani Aleksandra Stolarska).
12. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej za 2024 rok (ref. Przewodnicząca Komisji Pani Aleksandra Stolarska).
13. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Budżetowo – Gospodarczej za 2024 rok oraz planu pracy na 2025 rok (ref. Przewodnicząca Komisji Pani Anna Bielińska).
14. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Polityki Społecznej za 2024 rok oraz planu pracy na 2025 rok (ref. Przewodnicząca Komisji Pani Aleksandra Lewandowska).
15. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji za 2024 rok oraz planu pracy na 2025 rok (ref. Przewodniczący Komisji Pan Jan Kruczek).
16. Informacje o działalności Wójta w okresie między sesjami.
17. Informacje Przewodniczącego o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
18. Wolne wnioski i informacje.
19. Zamknięcie sesji.