Dnia 29 października 2025 r. o godz. 9:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Suchym Dębie, odbędzie się XXIII Sesja Rady Gminy Suchy Dąb.
UWAGA! Sesja będzie transmitowana na żywo pod adresem: https://suchy-dab.sesja.pl
Archiwum nagrań dostępne pod w/w adresem.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Odczytanie porządku obrad i wprowadzenie ewentualnych zmian.
3. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Suchy Dąb na 2025 rok (ref. Pani Joanna Gliniecka – Skarbnik Gminy).
4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr 0007.X.53.2024 Rady Gminy Suchy Dąb z dnia 18 grudnia 2024 roku w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2025 – 2036 Gminy Suchy Dąb (ref. Pani Joanna Gliniecka – Skarbnik Gminy).
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr 0007.II.2024 Rady Gminy Suchy Dąb z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie powołania Komisji Budżetowo-Gospodarczej (ref. Przewodnicząca Komisji Budżetowo – Gospodarczej – Pani Anna Bielińska).
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji w sprawie aktualizacji prawa miejscowego w zakresie funkcjonowania dwóch pomników przyrody znajdujących się na terenie Gminy Suchy Dąb oraz wydania stosownego polecenia lub przyjęcia uchwały zobowiązującej Organ Wykonawczy do cyklicznego przedstawiania Radzie Gminy raportu realizacji programu ochrony dotyczącego aktualnego stanu pomników przyrody, obejmującego ocenę ich zdrowotności, kompletności oznakowania, stanu otoczenia oraz potrzeb w zakresie niezbędnych prac pielęgnacyjnych (ref. Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji – Pan Jan Kruczek).
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przekazania petycji według właściwości (ref. Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji – Pan Jan Kruczek).
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi dotyczącej cyberbezpieczeństwa (ref. Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji – Pan Jan Kruczek).
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Metropolitarnego Gdańsk – Gdynia - Sopot (ref. główny specjalista Pan Marcin Raczkiewicz).
10. Informacje o działalności Wójta w okresie między sesjami.
11. Informacje Przewodniczącego o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
12. Wolne wnioski i zapytania radnych.
13. Zamknięcie sesji.