Dnia 19 listopada 2025 r. o godz. 14:30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Suchym Dębie, odbędzie się XXIV Sesja Rady Gminy Suchy Dąb.
UWAGA! Sesja będzie transmitowana na żywo pod adresem: https://suchy-dab.sesja.pl
Archiwum nagrań dostępne pod w/w adresem.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Odczytanie porządku obrad i wprowadzenie ewentualnych zmian.
3. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Suchy Dąb na 2025 rok --ref. Pani Joanna Gliniecka – Skarbnik Gminy.
4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr 0007.X.53.2024 Rady Gminy Suchy Dąb z dnia 18 grudnia 2024 roku w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2025 – 2036 Gminy Suchy Dąb - ref. Pani Joanna Gliniecka – Skarbnik Gminy.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Suchy Dąb z podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok - ref. Pani Olga Brzozowska - Inspektor ds. oświaty kultury i sportu.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad sprzedaży lokali mieszkalnych oraz określenia warunków udzielenia bonifikat i wysokości stawek procentowych bonifikat przy sprzedaży lokali stanowiących własność gminy – ref. Pan Paweł Guz - Zastępca Wójta Pan Paweł Guz.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień w tym podatku na terenie gminy Suchy Dąb - ref. Pani Wioletta Zawolska - Inspektor ds. opłat lokalnych i windykacji.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na terenie gminy Suchy Dąb - ref. Pani Barbara Parzymies Inspektor ds. opłat lokalnych i windykacji
9. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2024. -ref. Przewodniczący Rady Gminy Jarosław Michałowicz
10. Informacja Wójta Gminy o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2024.- ref. Sekretarz Gminy Monika Rynkowska
11. Wolne wnioski i zapytania radnych.
12. Zamknięcie sesji.