Wójt Gminy Suchy Dąb
ogłasza
konkurs na stanowisko
Kierownika Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suchym Dębie
1. Do konkursu na stanowisko Kierownika Gminnego zakładu opieki Zdrowotnej w Suchym Dębie może przystąpić osoba, która spełnia następujące kryteria :
1) posiada wykształcenie wyższe,
2) posiada wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania, obowiązków kierownika,
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
4) nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
1) zarządzanie powierzonym mieniem i składnikami majątkowymi,
2) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania podmiotu leczniczego,
3) współudział w realizowaniu polityki zdrowotnej i społecznej gminy,
4) zarządzanie podległym zespołem pracowników,
5) przygotowywanie i zawieranie umów z NFZ,
6) promowanie i wdrażanie różnych form profilaktyki zdrowotnej- prawidłowe prowadzenie gospodarki finansowej,
7) inne zadania wynikające z ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz.654),
3. Wykaz wymaganych dokumentów:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
5) kwestionariusz osobowy,
6) koncepcję funkcjonowania Zakładu na okres 6 lat,
7) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej oraz za przewinienia zawodowe,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Postępowanie konkursowe toczy się na podstawie przepisów rozporządzenia MZiOS z dnia 19 sierpnia 1998 r. (Dz.U.Nr115 ,poz.749 z późn.zm.).
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suchym Dębie" w sekretariacie Urzędu Gminy w Suchym Dębie lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Suchym Dębie ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb w terminie 30 dni od daty opublikowania ogłoszenia.
Na kopercie należy umieści imię i nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywanie.
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci powiadomieni zostaną indywidualnie.
Suchy Dąb, dnia 2011-10-06
Wójt Gminy
/-/ Barbara Kamińska
Ogłoszenie ukazało się w dodatku do Gazety Wyborczej Komunikaty o zasięgu ogólnopolskim dnia 11 października 2011 roku.