Wójt Gminy Suchy Dąb
Ogłasza nabór na dwa stanowiska Animatora Sportu
na Kompleksie Boisk Sportowych w Suchym Dębie
wybudowanych w ramach programu „Moje Boisko – Orlik 2012”
Forma zatrudnienia – umowa zlecenie.
Ilość godzin do przepracowania w ciągu miesiąca na jedno stanowisko – 80 godzin
Praca w godzinach popołudniowych od godz. 16.00
I. Wymagania niezbędne:
- Ukończony 18 rok życia.
- Wykształcenie średnie lub wyższe preferowany kierunek wychowanie fizyczne lub turystyka i rekreacja.
- Posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo- rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. m.in. instruktorzy, trenerzy, nauczyciele wychowania fizycznego, instruktor sportu (ew. instruktor rekreacji ruchowej) w tym przypadku wymagane jest uprawnienia państwowe uzyskane zgodnie z art. 41 i 42 ustawy o sporcie z dnia 25 czerwca 2010 r.) organizatorzy zajęć i ew. zawodów, posiadający stosowne uprawnienia np. instruktor, trener, nauczyciel wychowania fizycznego, w jednej z dyscyplin sportowych : piłka nożna, piłka ręczna, koszykówka lub piłka siatkowa.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
- Niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej, pełna zdolność do czynności prawnych.
- Dokładność w wykonywaniu zadań, uprzejmość, systematyczność, obowiązkowość, punktualność, dyspozycyjność.
II. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność komunikowania się, kreatywność.
- Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej.
- Prawo jazdy kat. B.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Inicjowanie i prowadzenie zajęć rekreacyjnych i imprez sportowych dla różnych grup wiekowych tym dla: dzieci i młodzieży, osób dorosłych i seniorów, osób niepełnosprawnych.
- Współpraca z dyrektorami szkół i przedszkola w celu organizacji zajęć sportowych oraz promocji aktywności fizycznej.
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi w zakresie popularyzacji zajęć sportowych i rekreacyjnych.
- Organizowanie i współorganizowanie imprez sportowych oraz innych wydarzeń promujących zdrowy styl życia, sprzyjające włączeniu społecznemu.
- Organizowanie, promowanie i rozwijanie wolontariatu.
- Nadzór nad realizacją harmonogramu korzystania z boisk.
- Prowadzenie rejestru użytkowników obiektu.
- Dbanie o odpowiedni stan techniczny powierzonego mienia.
- Dbanie o porządek na obiekcie i wokół niego.
- Prowadzenie dziennika pracy animatora.
- Uczestnictwo w szkoleniach podnoszących kwalifikacje organizacyjne i managerskie.
- Wykonywanie innych niezbędnych zadań z polecenia gospodarza obiektu.
IV. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV)
- Umotywowane zgłoszenie udziału w naborze (list motywacyjny).
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje.
- Kserokopie świadectw pracy w przypadku posiadania stażu pracy.
- Dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe w zakresie organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych.
- Koncepcja funkcjonowania obiektu oraz proponowany zakres prowadzenia zajęć wraz z tematyką.
- Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zadań animatora.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej.
- Oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowanych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 31 stycznia 2013 roku do godz. 15.00 w Sekretariacie Urzędu lub listownie na adres Urząd Gminy Suchy Dąb ul. Gdańska nr 17, 83-022 Suchy Dąb, z dopiskiem „Animator sportu - Moje Boisko ORLIK 2012” . Liczy się data wpływu do Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.)
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną. W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.bip.suchy-dab.pl i stronie gminy www.suchy-dab.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Suchym Dębie.
Wójt Gminy Suchy Dąb zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu w przypadku nieuzyskania dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.
Suchy Dąb, dnia 2012-12-18
Wójt Gminy
(-) Barbara Kamińska
Do pobrania:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej.
- Oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowanych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
{!jomcomment}
WYNIKI: tutaj