Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt. 1. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Suchy Dąb Uchwały Nr 0007.X.57.2024 z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego Gminy Suchy Dąb.
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. planu ogólnego w terminie od 13 stycznia 2025 r. do 28 lutego 2025 r. Wnioski złożone po upływie podanego terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
Zgodnie z art. 8g pkt. 1 i pkt. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wnioski należy składać na piśmie utrwalonym w postaci:
- papierowej – osobiście lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Suchy Dąb, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb,
- elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub za pomocą platformy ePUAP: /gminasuchydab/SkrytkaESP.
Wnioski składa się na formularzu, którego wzór został określony w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Wzór ww. formularza jest dostępny na stronie internetowej pod adresem: https://www.suchy-dab.pl/urzad-gminy/formularze-top/63-gospodarka-nieruchomosciami lub https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego.
Składający wnioski do projektu planu ogólnego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem.
Organem właściwym do rozpatrywania wniosków do planu ogólnego jest Wójt Gminy Suchy Dąb.