Zgodnie z uchwałą nr 0007.XLVIII.345.2022 Rady Gminy Suchy Dąb z dnia 23 listopada 2022 roku, dotyczącą Programu wspierania edukacji uzdolnionych uczniów szkół z terenu Gminy Suchy Dąb - uczniowie szkół z terenu Gminy Suchy Dąb mogą ubiegać się o stypendium za wyniki i osiągnięcia w nauce, w tym osiągnięcia artystyczne.
Stypendium może być przyznane uczniom klas IV-VIII szkoły podstawowej, należy jednak spełnić łącznie dwa warunki:
- średnia ocen na koniec roku szkolnego musi wynosić co najmniej 5,30 (lub więcej),
- uczeń zajął I miejsce w konkursie gminnym lub od I do III miejsca w konkursach i olimpiadach przedmiotowych lub artystycznych o zasięgu co najmniej powiatowym.
Stypendium przyznawane jest na wniosek:
- rodzica/opiekuna prawnego,
- dyrektora szkoły
- lub wychowawcy.
Wniosek należy złożyć do Urzędu Gminy do dnia 10 lipca 2025 roku.
Stypendia przyznaje Wójt Gminy Suchy Dąb w terminie do 31 sierpnia.
UWAGA! Wnioski niekompletne lub niespełniające kryteriów określonych w programie NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
Należy pamiętać o poświadczeniu dyrektora szkoły, które zawarte jest na pierwszej stronie wniosku u dołu.
Do pobrania: WNIOSEK o przyznanie stypendium Wójta Gminy Suchy Dąb za wyniki i osiągnięcia