Suchy Dąb: Przebudowa linii energetycznej SN-15 kV, budowa linii napowietrzno-kablowej z demontażem linii napowietrznej związanej z usunięciem kolizji linii SN z projektowaną zabudową działki nr 395/6 przy ulicy Podcieniowej w miejscowości Suchy Dąb, gm. Suchy Dąb.
Numer ogłoszenia: 19854 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie, tel. 058 6828620, faks 058 6828685.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchy-dab.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.suchy-dab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa linii energetycznej SN-15 kV, budowa linii napowietrzno-kablowej z demontażem linii napowietrznej związanej z usunięciem kolizji linii SN z projektowaną zabudową działki nr 395/6 przy ulicy Podcieniowej w miejscowości Suchy Dąb, gm. Suchy Dąb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa linii energetycznej SN-15 kV, budowa linii napowietrzno-kablowej z demontażem linii napowietrznej związanej z usunięciem kolizji linii SN z projektowaną zabudową działki nr 395/6 przy ulicy Podcieniowej w miejscowości Suchy Dąb, gm. Suchy Dąb. Z uwagi, na kolizję linii napowietrznej SN-15kV, AFL 3x70 nr 050100, z projektowaną zabudową na działce nr 395/6, istniejącą linię przebudować poprzez skablowanie. 2/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ. 3/ Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45315300-1 linie energetyczne kablowe CPV 45232210-7 - linie energetyczne napowietrzne 4/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.53.00-1, 45.23.22.10-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa linii energetycznej SN-15 kV, budowa linii napowietrzno-kablowej z demontażem linii napowietrznej związanej z usunięciem kolizji linii SN z projektowaną zabudową działki nr 395/6 przy ulicy Podcieniowej w miejscowości Suchy Dąb, gm. Suchy Dąb. Z uwagi, na kolizję linii napowietrznej SN-15kV, AFL 3x70 nr 050100, z projektowaną zabudową na działce nr 395/6, istniejącą linię przebudować poprzez skablowanie. 2/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ. 3/ Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45315300-1 linie energetyczne kablowe CPV 45232210-7 - linie energetyczne napowietrzne 4/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę 2/ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3/ Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 4/ W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty. 5/ Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji. 6/ Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 7/ Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. 8/ Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały. Można też odrębnie ponumerować kosztorys ofertowy, który najlepiej spiąć (np.: w skoroszycie miękkim) i dołączyć do oferty oddzielnie. 9/ Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania. 10/ Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11/ W skład oferty przetargowej muszą wchodzić następujące dokumenty i oświadczenia: -Oferta Wykonawcy -Kosztorys ofertowy -Projekt umowy -Oświadczenie z art. 22 i 24 Pzp -Aktualny odpis z właściwego rejestru -Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS -Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej -Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń -Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie -Potwierdzenie posiadanych uprawnień -Wykaz wykonanych robót budowlanych Wskazane wyżej dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 12/ Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w następujący sposób: Oferta na: Przebudowa linii energetycznej SN-15 kV, budowa linii napowietrzno-kablowej z demontażem linii napowietrznej związanej z usunięciem kolizji linii SN z projektowaną zabudową działki nr 395/6 przy ulicy Podcieniowej w miejscowości Suchy Dąb, gm. Suchy Dąb. NIE OTWIERAĆ przed godz. 1015 dnia 16.02.2010 r. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie. 13/ Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt. 12 oraz dodatkowo oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE. 14/ Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchy-dab.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Suchym Dębie ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Suchym Dębie ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

Dokumenty do pobrania tutaj (.zip 3MB)