|
Przetarg pierwszy odbył się w dniu 18 czerwca 2009 r, drugi przetarg w dniu 20 lipca 2009r. Oba przetargi zakończyły się wynikiem negatywnym z powodu braku chętnych.
Wznowienie rokowań odbędą się w dniu 10 czerwca 2010r. (czwartek) o godzinie 10.00 w Urzędzie Gminy Suchy Dąb, sala nr 19 (I piętro).
1. Warunkiem przystąpienia do rokowań jest wpłacenie zaliczki w gotówce, w terminie do 02 czerwca 2010r. (dzień wpływu środków na konto) nr konta Urzędu Gminy Suchy Dąb – BS Pszczółki - 97 8337 0001 0000 1690 2000 0006 z dopiskiem „Rokowania dz. nr .............”. Zaliczka jest pobierana tytułem zabezpieczenia kosztów w przypadku uchylania się od zawarcia umowy. Zaliczka złożona przez uczestnika, który przetarg wygra, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia. Dowód wniesienia zaliczki przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu.
2. O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu, z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1 % ceny wywoławczej, z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych. Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników przetargu, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej.
3. Pozostali uczestnicy przetargu otrzymają zwrot zaliczki niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu, jednak nie później niż przed upływem trzech dni od dnia odwołania lub zamknięcia przetargu.
4. Wylicytowana cena sprzedaży jest płatna jednorazowo przed podpisaniem umowy przenoszącej własność.
5. Wójt Gminy Suchy Dąb zawiadomi osobę ustaloną jako nabywcę nieruchomości o miejscu i terminie zawarcia umowy sprzedaży, najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Koszty zawarcia umowy sprzedaży ponosi nabywca.
6. Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie podanym w zawiadomieniu przez Wójta Gminy Suchy Dąb, organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy, a zaliczka nie podlega zwrotowi.
7. Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości oraz samego przetargu można uzyskać w Urzędzie Gminy Suchy Dąb , ul. Gdańska nr 17, tel. 058-682-86-20 lub 058-682-86-85 w godz. 8.00 – 15.30.