Polska-Suchy Dąb: Usługi związane z odpadami
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Urząd Gminy w Suchym Dębie
5931090485
Gdańska 17
Punkt kontaktowy: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb
Osoba do kontaktów: Magdalena Trociewicz
83-022 Suchy Dąb
POLSKA
Tel.: +48 586828620
E-mail: magdalena.trociewicz(at)suchy-dab.pl
Faks: +48 586828620
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.suchy-dab.pl
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kategoria usług: nr 16: Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i podobne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: PL634.
Kod NUTS
90500000
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Sekcja IV: Procedura
1. Cena oferty brutto. Waga 95
2. Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. Waga 5
Uproszczone ogłoszenie o zamówieniu w ramach dynamicznego systemu zakupów
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2015/S 176-319455 z dnia 11.9.2015
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Altvater Piła Sp. z o.o.
Łączna 4A
64-920 Piła
POLSKA
Wartość: 1 500 056,82 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 1 485 204,72 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania(at)uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587840
Zgodnie z treścią art. 182 ust. 1 pkt 1) ustawy odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w przypadku zamówień w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
— 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
— 6 m-cy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania(at)uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587840
VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:21.12.2015
Więcej tutaj