Suchy Dąb, dnia 07.08.2008 r.
OGŁOSZENIE
o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Suchy Dąb, reprezentowana przez Wójta Gminy w osobie Sławomira Kaźmierskiego, z siedzibą w Suchym Dębie przy ul. Gdańskiej 17, 83 – 022 Suchy Dąb.
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej , na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
SIWZ zamieszczona będzie na stronie www.suchy-dab.pl oraz dostępna nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie w godzinach pracy Urzędu.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Transport autobusowy otwarty z dowozem uczniów z terenu Gminy Suchy Dąb do i ze szkół w okresie od 1 września 2008 r. do 31 sierpnia 2009 r.
Symbol CPV – 60112000 – 6
60113000 – 3
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej i ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i ofert częściowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający ustala termin realizacji zamówienia w okresie od 01.09.2008 do 31.08.2009 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarcza, zgodną charakterem z przedmiotem zamówienia,
- posiadają sprawne technicznie pojazdy z aktualnymi badaniami technicznymi:
- -10 autobusów o zarejestrowanej ilości miejsc co najmniej 39, posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej,
- zatrudniają 10 kierowców z minimum 3 – letnim stażem zawodowym w prowadzeniu autobusów,
- posiadają bazę serwisowo – naprawczą,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- nie zalegają w Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , bądź uzyskali zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
- złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- akceptują bez uwag załączony projekt umowy,
- złoża ofertę na druku zgodnym z drukiem OFERTA, stanowiącym cz. II SIWZ.
7.2 Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą:
-
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
-
spełniać warunki określone w SIWZ w pkt 8.1 ppkt 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10 – wspólnie,
-
spełniać warunki określone w SIWZ w pkt 8.1 ppkt 3,5 – każdy z osobna.
7.3 Zamawiający dokona oceny formalnej spełnienia wymaganych warunków (spełnia/nie spełnia) na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
8. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenia:
Kryterium wyboru oferty jest cena -100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
- Miejscem składania ofert jest Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, 83 – 022 Suchy Dąb – sekretariat.
- Termin składania ofert upływa w dniu 18 sierpnia 2008 r. o godzinie 10.30.
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 18 sierpnia 2008 r. o godzinie 11.00 w sali nr 7 Urzędu Gminy w Suchym Dębie.
11. Termin związania ofertą:
Składający ofertę pozostaje nią zawiązany przez okres 30 dni, licząc od momentu upływu terminu składania ofert.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacje o zamieszczeniu ogłoszenia w BZP.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP dnia 07.08.2007 r. (zobacz)
/-/Wójt Gminy Suchy Dąb
Sławomir Kaźmierski
Dokumenty do pobrania:
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
SIWZ