Numer ogłoszenia: 316111 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie, tel. 058 6828620, faks 058 6828685.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchy-dab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym. . Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu - Akademia Smyka, numer WND-POKL.09.01.01-22-001/10 współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Do świadczenia przedmiotowej usługi wymaga się łącznie 7 asystentów nauczycieli prowadzących zajęcia przedszkolne .Osoby te pracować będą po 4 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze po 4 godziny zegarowe dziennie. Każdy asystent nauczyciela będzie asystował i pomagał nauczycielowi w czasie prowadzenia zajęć z 25 osobową grupą dzieci w wieku 2,5-5 lat .Obowiązkiem asystenta nauczyciela będzie także sprawowanie opieki nad dziećmi dojeżdżającymi przedszkolnym autobusem w trakcie przejazdu. Ponadto obowiązkiem asystent nauczyciela będzie wykonywanie czynności pomocniczych dla nauczycieli poprzez sprawowanie opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym, w tym dziećmi niepełnosprawnymi, zarówno w czasie zajęć, jak i w czasie dowozów dzieci autobusem do i z miejsc zamieszkania oraz utrzymywanie porządku w miejscu przebywania dzieci - dotyczy 25-osobowych grup dzieci w wieku przedszkolnym w czasie zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Posiada kwalifikacje opisane w załączniku nr 4 do oferty
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich dwóch lat usług zgodnie z załącznikiem nr 3
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. co najmniej: jedną osobą dla danej części zamówienia posiadającą wykształcenie co najmniej wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji przedszkolnej
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają do oferty oryginał pełnomocnictwa
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 10
- 2 - Kwalifikacje - 45
- 3 - Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchy-dab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, pokój 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybór asystenta nauczyciela.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprawowanie opieki dla 25-osobowej grupy dzieci, w tym dzieci niepełnosprawnych oraz utrzymanie porządku w miejscu ich przebywania (sprawowanie funkcji asystenta nauczyciela) w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć oraz dowozów autobusowych w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Kwalifikacje - 45
- 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wybór asystenta nauczyciela.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprawowanie opieki dla 25-osobowej grupy dzieci, w tym dzieci niepełnosprawnych oraz utrzymanie porządku w miejscu ich przebywania (sprawowanie funkcji asystenta nauczyciela) w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć oraz dowozów autobusowych w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Kwalifikacje - 45
- 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wybór asystenta nauczyciela.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprawowanie opieki dla 25-osobowej grupy dzieci, w tym dzieci niepełnosprawnych oraz utrzymanie porządku w miejscu ich przebywania (sprawowanie funkcji asystenta nauczyciela) w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć oraz dowozów autobusowych w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Kwalifikacje - 45
- 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wybór asystenta nauczyciela.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprawowanie opieki dla 25-osobowej grupy dzieci, w tym dzieci niepełnosprawnych oraz utrzymanie porządku w miejscu ich przebywania (sprawowanie funkcji asystenta nauczyciela) w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć oraz dowozów autobusowych w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Kwalifikacje - 45
- 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wybór asystenta nauczyciela.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprawowanie opieki dla 25-osobowej grupy dzieci, w tym dzieci niepełnosprawnych oraz utrzymanie porządku w miejscu ich przebywania (sprawowanie funkcji asystenta nauczyciela) w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć oraz dowozów autobusowych w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Kwalifikacje - 45
- 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wybór asystenta nauczyciela.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprawowanie opieki dla 25-osobowej grupy dzieci, w tym dzieci niepełnosprawnych oraz utrzymanie porządku w miejscu ich przebywania (sprawowanie funkcji asystenta nauczyciela) w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć oraz dowozów autobusowych w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Kwalifikacje - 45
- 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wybór asystenta nauczyciela.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprawowanie opieki dla 25-osobowej grupy dzieci, w tym dzieci niepełnosprawnych oraz utrzymanie porządku w miejscu ich przebywania (sprawowanie funkcji asystenta nauczyciela) w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć oraz dowozów autobusowych w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 10
- 2. Kwalifikacje - 45
- 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45
DOKUMENTY DO POBRANIA: