Suchy Dąb: Udzielenie długoterminowego kredytu na finansowanie zadania inwestycyjnego p.n. budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej tłocznej z przepompowniami pośrednimi i przydomowymi wraz z przyłączami w miejscowościach Suchy Dąb i Osice w wysokości do 1.900.000,00 pln
Numer ogłoszenia: 82693 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie, tel. 058 6828620, faks 058 6828685.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchy-dab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu na finansowanie zadania inwestycyjnego p.n. budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej tłocznej z przepompowniami pośrednimi i przydomowymi wraz z przyłączami w miejscowościach Suchy Dąb i Osice w wysokości do 1.900.000,00 pln.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu długoterminowego kredytu na finansowanie zadania inwestycyjnego obejmującego budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami pośrednimi i przydomowymi wraz z przyłączami w miejscowości Suchy Dąb i Osice w kwocie do 1.900.000 zł (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych).
2. Do udziału w przetargu dopuszcza się możliwość udzielenia kredytu z zagranicznej linii kredytowej, którą dysponują Europejski Bank Inwestycyjny i/lub Bank Rozwoju Rady Europy,
3. Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę powinny przewidywać:
a) udzielenie kredytu długoterminowego z zagranicznych linii kredytowych oferowanych przez Europejski Bank Inwestycyjny i/lub Banku Rozwoju Rady Europy,
b) waluta kredytu: PLN,
c) kwota kredytu: do 1.900.000 zł, w transzach w roku 2011 kwota 1.000.000 zł, roku 2012 kwota 900.000 zł,
d) okres wykorzystania kredytu do dnia 30.04.2012 r.
e) dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykorzystania kredytu w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających jego wykorzystanie,
f) karencję w spłacie rat do 30 maja 2017 r.,
g) okres spłaty kredytów: od dnia 31 maja 2017 r. do dnia 30 listopada 2030 r. w następujących terminach i ratach: (tabelka w SIWZ)
h) oprocentowanie kredytu obejmować powinno stawkę bazową tj. WIBOR 3M oraz marżę stałą dla całego okresu kredytowania, ustaloną przez Wykonawcę,
i) spłatę odsetek w okresach kwartalnych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu,
j) że, dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 30.04.2012 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego,
k) prowizja za uruchomienie kredytu będzie wyrażona w procentach i winna uwzględniać wszystkie koszty związane z udzieleniem i obsługą kredytu przez cały okres obowiązywania umowy,
l) że, kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ,
m) prawo Zamawiającego do zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczenia przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszonej kwoty kredytu,
n) prawo Zamawiającego do wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania
o) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco.
p) przyjmuje się, że rok wynosi 365 dni. 4. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.11.30.00-1 - usługi udzielania kredytu 5. Wykaz dokumentów do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2030.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • koncesję, zezwolenie lub licencję

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:  

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
  • Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:  

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do wykonywania czynności bankowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania niniejszej SIWZ i podpisywania umowy, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia, b) wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchy-dab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

DOKUMENTY DO POBRANIA:
SIWZ

Załącznik nr 4 (zip)

Opinia bankowa

Pytania dotyczące przetargu (2011-03-22)

Dokumenty Rb-PDP, Zaświadczenie z ZUS i US, Opinie Banków (2011-03-22)

Pytania dotyczące przetargu (2011-03-24)

Informacja o stanie długu publicznego na dzień 31.12.2010 (2011-03-24)
Dokumenty Informacja o wykonaniu budżetu Gminy za 2010; Zarządzenie 22/2011 w sprawie przyjęcia informacji o stanie mienia komunalnego (2011-04-01)

 

UWAGA Wszystkie powyższe pliki można pobrać tutaj (zip 25MB)