Suchy Dąb: 1. WYWÓZ ŚCIEKÓW ZE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY SUCHY DĄB 2. USUWANIE AWARII NA SIECIACH I PRZYŁĄCZACH WODNO - KANALIZACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY SUCHY DĄB
Numer ogłoszenia: 440526 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie, tel. 058 6828620, faks 058 6828685.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchy-dab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. WYWÓZ ŚCIEKÓW ZE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY SUCHY DĄB 2. USUWANIE AWARII NA SIECIACH I PRZYŁĄCZACH WODNO - KANALIZACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY SUCHY DĄB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu ścieków (wyłącznie bytowych) , ze zbiorników bezodpływowych znajdujących się na terenie gminy Suchy Dąb od których Gmina pobiera opłaty za odbiór ścieków lub nieruchomości stanowiących własność Gminy, do oczyszczalni ścieków. - Wywóz ścieków, ze zbiorników bezodpływowych znajdujących się na terenie Gminy Suchy Dąb. Przewidywana ilość nieczystości płynnych przeznaczonych do wywozu w stosunku rocznym to ok. 13440 m³, czyli szacunkowy wywóz ścieków w miesiącu wynosi 1120 m³.

Część nr 2 Usuwanie awarii na sieciach i przyłączach wodno - kanalizacyjnych znajdujących się na terenie gminy Suchy Dąb..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.48.00.00-5, 90.41.00.00-4, 45.23.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu gminy Suchy Dąb

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli będzie dysponował Zadanie nr 1: min. 2 sprawnymi technicznie wozami asenizacyjnymi z beczkami o pojemności min. 6,0m³ każda, wraz z niezbędnym osprzętem do wykonania niniejszego zadania. Zadanie nr 2: dysponują potencjałem technicznym (samochód ciężarowy wywrotka, agregat prądotwórczy, WUKO, beczkowóz, koparka, spawarka, pojazd techniczny) lub przedstawią pisemne zabezpieczenie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli będzie dysponował Zadanie nr 1: min. 2 sprawnymi technicznie wozami asenizacyjnymi z beczkami o pojemności min. 6,0m³ każda, wraz z niezbędnym osprzętem do wykonania niniejszego zadania. Zadanie nr 2: dysponują potencjałem technicznym (samochód ciężarowy wywrotka, agregat prądotwórczy, WUKO, beczkowóz, koparka, spawarka, pojazd techniczny) lub przedstawią pisemne zabezpieczenie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2. 3) Parafowane przez Wykonawcę Istotne warunki umowy - Załącznik nr 3

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Za porozumieniem stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchy-dab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, pok. 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYWÓZ ŚCIEKÓW ZE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY SUCHY DĄB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu ścieków (wyłącznie bytowych) , ze zbiorników bezodpływowych znajdujących się na terenie gminy Suchy Dąb od których Gmina pobiera opłaty za odbiór ścieków lub nieruchomości stanowiących własność Gminy, do oczyszczalni ścieków. - Wywóz ścieków, ze zbiorników bezodpływowych znajdujących się na terenie Gminy Suchy Dąb. Przewidywana ilość nieczystości płynnych przeznaczonych do wywozu w stosunku rocznym to ok. 13440 m³, czyli szacunkowy wywóz ścieków w miesiącu wynosi 1120 m³..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.48.00.00-5, 90.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: USUWANIE AWARII NA SIECIACH I PRZYŁĄCZACH WODNO - KANALIZACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY SUCHY DĄB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie awarii na sieciach i przyłączach wodno - kanalizacyjnych znajdujących się na terenie gminy Suchy Dąb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

DOKUMENTY DO POBRANIA:

SIWZ

Wyjaśnienia treści SIWZ (2012-01-09)

Zmiana treści SIWZ (2012-01-09) (BZP)

Wyjaśnienia treści SIWZ (2012-01-11)

Zmiana treści SIWZ (2012-011) (BZP)