Suchy Dąb: 1. WYWÓZ ŚCIEKÓW ZE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY SUCHY DĄB 2. USUWANIE AWARII NA SIECIACH I PRZYŁĄCZACH WODNO - KANALIZACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY SUCHY DĄB
Numer ogłoszenia: 440526 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie, tel. 058 6828620, faks 058 6828685.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchy-dab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. WYWÓZ ŚCIEKÓW ZE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY SUCHY DĄB 2. USUWANIE AWARII NA SIECIACH I PRZYŁĄCZACH WODNO - KANALIZACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY SUCHY DĄB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu ścieków (wyłącznie bytowych) , ze zbiorników bezodpływowych znajdujących się na terenie gminy Suchy Dąb od których Gmina pobiera opłaty za odbiór ścieków lub nieruchomości stanowiących własność Gminy, do oczyszczalni ścieków. - Wywóz ścieków, ze zbiorników bezodpływowych znajdujących się na terenie Gminy Suchy Dąb. Przewidywana ilość nieczystości płynnych przeznaczonych do wywozu w stosunku rocznym to ok. 13440 m³, czyli szacunkowy wywóz ścieków w miesiącu wynosi 1120 m³.
Część nr 2 Usuwanie awarii na sieciach i przyłączach wodno - kanalizacyjnych znajdujących się na terenie gminy Suchy Dąb..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.48.00.00-5, 90.41.00.00-4, 45.23.21.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu gminy Suchy Dąb
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli będzie dysponował Zadanie nr 1: min. 2 sprawnymi technicznie wozami asenizacyjnymi z beczkami o pojemności min. 6,0m³ każda, wraz z niezbędnym osprzętem do wykonania niniejszego zadania. Zadanie nr 2: dysponują potencjałem technicznym (samochód ciężarowy wywrotka, agregat prądotwórczy, WUKO, beczkowóz, koparka, spawarka, pojazd techniczny) lub przedstawią pisemne zabezpieczenie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli będzie dysponował Zadanie nr 1: min. 2 sprawnymi technicznie wozami asenizacyjnymi z beczkami o pojemności min. 6,0m³ każda, wraz z niezbędnym osprzętem do wykonania niniejszego zadania. Zadanie nr 2: dysponują potencjałem technicznym (samochód ciężarowy wywrotka, agregat prądotwórczy, WUKO, beczkowóz, koparka, spawarka, pojazd techniczny) lub przedstawią pisemne zabezpieczenie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000,00 zł
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2. 3) Parafowane przez Wykonawcę Istotne warunki umowy - Załącznik nr 3
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Za porozumieniem stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchy-dab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, pok. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYWÓZ ŚCIEKÓW ZE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY SUCHY DĄB.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu ścieków (wyłącznie bytowych) , ze zbiorników bezodpływowych znajdujących się na terenie gminy Suchy Dąb od których Gmina pobiera opłaty za odbiór ścieków lub nieruchomości stanowiących własność Gminy, do oczyszczalni ścieków. - Wywóz ścieków, ze zbiorników bezodpływowych znajdujących się na terenie Gminy Suchy Dąb. Przewidywana ilość nieczystości płynnych przeznaczonych do wywozu w stosunku rocznym to ok. 13440 m³, czyli szacunkowy wywóz ścieków w miesiącu wynosi 1120 m³..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.48.00.00-5, 90.41.00.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: USUWANIE AWARII NA SIECIACH I PRZYŁĄCZACH WODNO - KANALIZACYJNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY SUCHY DĄB.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie awarii na sieciach i przyłączach wodno - kanalizacyjnych znajdujących się na terenie gminy Suchy Dąb.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.00-3.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Wyjaśnienia treści SIWZ (2012-01-09)
Zmiana treści SIWZ (2012-01-09) (BZP)
Wyjaśnienia treści SIWZ (2012-01-11)
Zmiana treści SIWZ (2012-011) (BZP)