Suchy Dąb: Wywóz ścieków ze zbiorników bezodpływowych znajdujących się na terenie Gminy Suchy Dąb
Numer ogłoszenia: 25837 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie, tel. 058 6828620, faks 058 6828685.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchy-dab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz ścieków ze zbiorników bezodpływowych znajdujących się na terenie Gminy Suchy Dąb.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

3.1 Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych,
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6) Pzp,
4) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia,
5) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej,
6) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3.2 Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: 90.00.00.00-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.48.00.00-5 Usługi gospodarki ściekowej 90.41.00.00-4 Usługi usuwania ścieków

3.3 Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu ścieków (wyłącznie bytowych) , ze zbiorników bezodpływowych znajdujących się na terenie gminy Suchy Dąb od których Gmina pobiera opłaty za odbiór ścieków lub nieruchomości stanowiących własność Gminy, do oczyszczalni ścieków. - Wywóz ścieków, ze zbiorników bezodpływowych znajdujących się na terenie Gminy Suchy Dąb. Przewidywana ilość nieczystości płynnych przeznaczonych do wywozu w stosunku rocznym to ok. 13440 m³, czyli szacunkowy wywóz ścieków w miesiącu wynosi 1120 m³. Zakres przedmiotowej usługi obejmuje w szczególności:
a) dojazd do zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne,
b) mechaniczne wypompowywanie (opróżnianie) zbiorników bezodpływowych do beczki pojazdu,
c) transport ścieków pojazdami asenizacyjnymi do oczyszczalni ścieków,
d) zrzut nieczystości płynnych,
e) interwencyjne usługi związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

3.4 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wywóz winien odbywać się codziennie samochodami asenizacyjnymi z beczką o pojemności min. 6,0 m³, z uwzględnieniem ilości kursów odpowiednio do potrzeb mieszkańców.
2) Wykonawca we własnym zakresie winien ustalić częstotliwość i ilość wywozów, odpowiednio do potrzeb mieszkańców.
3) Dla celów informacyjnych Zamawiający podaje, że aktualnie ma zgodę punktu zlewnego należącego do Urzędu Gminy w Suchym Dębie, na przyjmowanie ścieków z terenu gminy Suchy Dąb. Dla celów poglądowych, dla każdego Zadania wyszczególnionego w postępowaniu, przyjmuje się odległość 10 km w jedną stronę, z terenu objętego przedmiotową usługą do w/w punktu zlewnego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu i ilości wywożonych ścieków w sytuacji, gdy zostanie wybudowana kanalizacja sanitarna w Suchym Dębie oraz Osicach.
5) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz etyką zawodową.
6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkiego niezbędnego sprzętu do wykonania przedmiotowej usługi.
7) Sprzęt użyty do realizacji przedmiotowej usługi winien spełniać obowiązujące wymagania techniczne wynikające z przepisów prawa.
8) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru zgłoszeń z zapisami: daty przyjęcia zgłoszenia, danych zleceniodawcy, uzgodnionego terminu realizacji zgłoszenia, terminu wykonania usługi, potwierdzającymi odbiór ścieków w punkcie zlewnym, wraz z informacją o ilości wywiezionych i przyjętych przez punkt zlewny ścieków.
9) Wykonawca winien zrealizować przyjęte zgłoszenie na wywóz nieczystości nie później niż do 24 godzin (nie licząc niedziel i świąt) od przyjęcia zgłoszenia, z zastrzeżeniem iż interwencyjne usługi odbioru ścieków winne być wykonane niezwłocznie.
10) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
11) Wykonawca nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji zadania.
12) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
13) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie realizacji umowy.
14) W przypadku niewykonania przedmiotu zamówienia, w terminie o którym mowa w pkt. 9) Zamawiający uprawniony jest do zlecenia przedmiotowej usługi innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy..

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.48.00.00-5, 90.41.00.00-4.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu gminy Suchy Dąb

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli będzie dysponował - min. 2 sprawnymi technicznie wozami asenizacyjnymi z beczkami o pojemności min. 6,0m³ każda, wraz z niezbędnym osprzętem do wykonania niniejszego zadania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli będzie dysponował - min. 2 sprawnymi technicznie wozami asenizacyjnymi z beczkami o pojemności min. 6,0m³ każda, wraz z niezbędnym osprzętem do wykonania niniejszego zadania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchy-dab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb - pokój nr 12.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb - sekretariat.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 



 

DOKUMENTY DO POBRANIA:

 

SIWZ