Suchy Dąb: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami pośrednimi i przydomowymi wraz z przyłączami w miejscowościach Suchy Dąb i Osice zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska.
Numer ogłoszenia: 194967 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie, tel. 058 6828620, faks 058 6828685.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami pośrednimi i przydomowymi wraz z przyłączami w miejscowościach Suchy Dąb i Osice zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami pośrednimi i przydomowymi wraz z przyłączami w miejscowościach Suchy Dąb i Osice zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska. Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu odbywać się będzie w sposób ciągły, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad realizacją inwestycji.

2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. Główny przedmiot: 71.24.70.00-1 - usługi nadzoru nad robotami budowlanymi, Przedmiot dodatkowy: 71.31.00.00-4 - doradcze usługi inżynieryjne i budowlane.

3. Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem infrastrukturalnym, na które Zamawiający otrzymał dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej 8. Lokalna Infrastruktura Podstawowa Działanie 8.2 Lokalna Infrastruktura Ochrony Środowiska i w przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanym przez niedotrzymanie obowiązków umownych, z winy Wykonawcy, Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń.

4. Opis przedsięwzięcia inwestycyjnego Planowane jest wykonanie następującego zakresu robót: W miejscowości Suchy Dąb Kanalizacji grawitacyjnych : śr. 160 mm PVC 907 mb, śr. 200 mm PVC 1104 mb, śr. 200 kamionka 5055 mb śr. 250 mm kamionka 2037 mb, śr. 300 mm kamionka 642,5mb, Kanalizacji tłocznych : śr. 90 mm PE 2063 mb, śr.110 mm PE 1008 mb, śr. 160 mm PE 260,5 mb, śr. 75 mm PEHD 1224,5 mb Łącznie w miejscowości Suchy Dąb planuje sie wykonanie 13 394,5 mb kanalizacji sanitarnej, 907 mb przyłączy oraz przepompowni ścieków - 11 szt. i przepompowni przydomowych - 13 szt. W miejscowości Osice Kanalizacji grawitacyjnych : śr. 160 mm PVC 295 mb, śr. 200 mm PVC 226 mb, śr. 200 mm kamionka 1470,5 mb Kanalizacji tłocznych : śr. 110mm PE 2430,5 mb, śr. 75 mm PEHD 316,0 mb, Łącznie w Osicach planuje sie wykonanie 4 443 mb kanalizacji sanitarnej, 295 mb przyłączy przepompowni ścieków 1 szt. przepompowni przydomowych 2 szt. Całkowity zakres zadania obejmuje wykonanie: Kanalizacji grawitacyjnej 10 535 mb Kanalizacji tłocznej 7 302,5 mb Razem kanalizacji sanitarnej 17 837,5 mb Przepompowni pośrednich 12 szt. Przepompowni przydomowych 15 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.31.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami:

    • 1.2.1 Inżynierem Kontraktu (kierownik zespołu) - wymagane wykształcenie wyższe, posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w dowolnej specjalności budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów lub tożsame wydane w krajach członkowskich Unii Europejskiej, posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Powiernictwa Inwestycyjnego przy realizacji minimum jednej inwestycji polegającej na budowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej,

    • 1.2.2 Zastępcą Kierownika Zespołu wymagane wykształcenie wyższe, posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w dowolnej specjalności budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów lub tożsame wydane w krajach członkowskich Unii Europejskiej,

    • 1.2.3 Inspektorem Nadzoru branży sanitarnej - wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów lub tożsame wydane w krajach członkowskich Unii Europejskiej posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad minimum jedną inwestycją polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej,

    • 1.2.4 Inspektorem Nadzoru branży elektrycznej - wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów lub tożsame wydane w krajach członkowskich Unii Europejskiej,

    • 1.2.5 Specjalistą do Spraw Rozliczeń - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe, wymagane doświadczenie w opracowaniu minimum 2 wniosków o płatność w zakresie Regionalnego Programu Operacyjnego, rozliczenie 2 inwestycji realizowanych z WFOŚiGW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert:

    • 1.2.1 w sprawowaniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad co najmniej 2 zadaniami inwestycyjnymi,

    • 1.2.2 w opracowaniu minimum 2 wniosków o płatność w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego,

    • 1.2.3 w opracowaniu minimum 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na roboty budowlane według przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami:

    • 1.2.1 Inżynierem Kontraktu (kierownik zespołu) - wymagane wykształcenie wyższe, posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w dowolnej specjalności budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów lub tożsame wydane w krajach członkowskich Unii Europejskiej, posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Powiernictwa Inwestycyjnego przy realizacji minimum jednej inwestycji polegającej na budowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej,

    • 1.2.2 Zastępcą Kierownika Zespołu wymagane wykształcenie wyższe, posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w dowolnej specjalności budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów lub tożsame wydane w krajach członkowskich Unii Europejskiej,

    • 1.2.3 Inspektorem Nadzoru branży sanitarnej - wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów lub tożsame wydane w krajach członkowskich Unii Europejskiej posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad minimum jedną inwestycją polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej,

    • 1.2.4 Inspektorem Nadzoru branży elektrycznej - wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów lub tożsame wydane w krajach członkowskich Unii Europejskiej,

    • 1.2.5 Specjalistą do Spraw Rozliczeń - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe, wymagane doświadczenie w opracowaniu minimum 2 wniosków o płatność w zakresie Regionalnego Programu Operacyjnego, rozliczenie 2 inwestycji realizowanych z WFOŚiGW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami:

    • 1.2.1 Inżynierem Kontraktu (kierownik zespołu) - wymagane wykształcenie wyższe, posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w dowolnej specjalności budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów lub tożsame wydane w krajach członkowskich Unii Europejskiej, posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Powiernictwa Inwestycyjnego przy realizacji minimum jednej inwestycji polegającej na budowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej,

    • 1.2.2 Zastępcą Kierownika Zespołu wymagane wykształcenie wyższe, posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w dowolnej specjalności budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów lub tożsame wydane w krajach członkowskich Unii Europejskiej,

    • 1.2.3 Inspektorem Nadzoru branży sanitarnej - wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów lub tożsame wydane w krajach członkowskich Unii Europejskiej posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad minimum jedną inwestycją polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej,

    • 1.2.4 Inspektorem Nadzoru branży elektrycznej - wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r.) lub tożsame wydane na podstawie starszych przepisów lub tożsame wydane w krajach członkowskich Unii Europejskiej,

    • 1.2.5 Specjalistą do Spraw Rozliczeń - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe, wymagane doświadczenie w opracowaniu minimum 2 wniosków o płatność w zakresie Regionalnego Programu Operacyjnego, rozliczenie 2 inwestycji realizowanych z WFOŚiGW.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.

    • 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia.

    • 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

    • 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

    • 6. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych usług. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchy-dab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


DOKUMENTY DO POBRANIA:

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Pytania do treści SIWZ (1)

Modyfikacja SIWZ

Pytania do treści SIWZ (2)