Suchy Dąb: Pełnienie funkcji Asystenta do spraw promocji, rekrutacji, organizacji projektu w ramach projektu AKADEMIA SMYKA współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Numer ogłoszenia: 187143 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie, tel. 058 6828620, faks 058 6828685.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchy-dab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Asystenta do spraw promocji, rekrutacji, organizacji projektu w ramach projektu AKADEMIA SMYKA współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta do spraw promocji, rekrutacji, organizacji projektu AKADEMIA SMYKA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków pkt 8.1. i 8.2 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ z uwzględnieniem zapisów art. 26 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków pkt 8.1. i 8.2 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ z uwzględnieniem zapisów art. 26 ustawy

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie prowadził lub prowadzi promocję projektu, rekrutację uczestników i organizację projektu :
      a) w co najmniej dwóch projektach zrealizowanych lub realizowanych, w tym minimum jednym w zakresie edukacji przedszkolnej – prowadzenie punktów przedszkolnych o wartości min. 500 000 zł brutto.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków pkt 8.1. i 8.2 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ z uwzględnieniem zapisów art. 26 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków pkt 8.1. i 8.2 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ z uwzględnieniem zapisów art. 26 ustawy

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba, która ma pełnić funkcję asystenta do spraw promocji, rekrutacji, organizacji projektu posiada:
      a. Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym /co najmniej licencjat/;
      b. Kwalifikacje w zakresie znajomości zasad organizacyjno-turystycznych i procedur administracyjnych w placówkach oświatowych;
      c. Doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku administracyjnym /co najmniej 2 lata/,
      d. Doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych lub innych środków zewnętrznych, w zakresie edukacji przedszkolnej - w minimum 2 zrealizowanych lub realizowanych projektach
      e. Prawo jazdy kategorii B.
      f. Umiejętność obsługi komputera,
      g. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunków pkt 8.1. i 8.2 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ z uwzględnieniem zapisów art. 26 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • Wykaz informacji na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osoby wskazanej do wykonania zamówienia, wymienionych w pkt 81.3., zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy, stanowiącymi część SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchy-dab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17 w pokoju nr 16..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17 w pokoju nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt AKADEMIA SMYKA współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

DOKUMENTY DO POBRANIA:

SIWZ

zmiany w SIWZ (2010-07-19)

zmiany w SIWZ (2010-07-20)

przesunięcie terminu

przesunięcie terminu 2