załącznik nr 3 do procedury udzielania zamówień publicznych
których wartość nie przekracza kwoty 14.000 euro

 

Suchy Dąb, 2011.07.05

Znak sprawy: BP.3041.25.2011


ZAPYTANIE CENOWE


1. Zamawiający : Gmina Suchy Dąb zaprasza do złożenia ofert na

Przedmiot zamówienia:

- Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udzielenia kredytu długoterminowego inwestycyjnego na pokrycie kosztów sfinansowania inwestycji p.t. „Remont i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Osicach".

- Kwota kredytu wynosi 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), a uruchomienie środków nastąpi w jednej transzy po podpisaniu umowy, w terminie do dnia 16.07.2011r.

- Karencja w spłacie rat do 31.12.2011 r.

-Okres spłaty kredytu: od dnia 31.05.2012 r. do dnia 30 listopada 2016 r. w następujących terminach i ratach:


Data spłaty

2012

2013

2014

2015

2016

31.05

10.000

10.000

10.000

10.000

10.000

30.11

10.000

10.000

10.000

10.000

10.000

Razem

20.000

20.000

20.000

20.000

20.000



-Oprocentowanie kredytu obejmować powinno stawkę bazową tj. WIBOR 3M na dzień

30.06.2011 r. oraz marżę stałą dla całego okresu kredytowania, ustalona przez wykonawcę.

- Spłata odsetek naliczana będzie w okresach miesięcznych.

- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym: prowizję za uruchomienie kredytu wyrażoną w procentach przez cały okres obowiązywania umowy i odsetki naliczone od salda kredytu.

- Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco.

2. Termin realizacji zamówienia: uruchomienie środków kredytu nastąpi po podpisaniu umowy, w terminie do dnia 15.07.2011 w jednej transzy w kwocie 100.000,00 zł na rachunek budżetu gminy nr : 11 8337 0001 0000 1690 2000 0002. Kredyt zaciąga się do roku 2016.

3. Okres gwarancji : nie dotyczy.

4. Miejsce i termin złożenia oferty : Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Suchy Dąb, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb- w sekretariacie pok. 2 do dnia 12.07.2011r.

5. Termin otwarcia ofert: 13.07.2011r.

6. Warunki płatności: jak w przedmiocie zamówienia.

7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Honorata Szarkowska

8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

9. Treść oferty:

9.1. Nazwa wykonawcy...................................

9.2. Adres wykonawcy...................................

9.3. NIP..........................

9.4. REGON.........................

9.5. Tytuł oferty................................

9.6. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

Cenę brutto zł ............................... (słownie złotych...............................................)

W tym:

-marża banku (przy założeniu wskaźnika WIBOR 3M na dzień 30.06.2011r.) stałego przez cały okres kredytowania) wynosi:..............................................

-prowizja za uruchomienie kredytu....................................

9.7. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.


Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.