załącznik nr 3 do procedury udzielania zamówień publicznych
których wartość nie przekracza kwoty 14.000 euro
Suchy Dąb, 2011.07.05
Znak sprawy: BP.3041.25.2011
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający : Gmina Suchy Dąb zaprasza do złożenia ofert na
Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udzielenia kredytu długoterminowego inwestycyjnego na pokrycie kosztów sfinansowania inwestycji p.t. „Remont i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Osicach".
- Kwota kredytu wynosi 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), a uruchomienie środków nastąpi w jednej transzy po podpisaniu umowy, w terminie do dnia 16.07.2011r.
- Karencja w spłacie rat do 31.12.2011 r.
-Okres spłaty kredytu: od dnia 31.05.2012 r. do dnia 30 listopada 2016 r. w następujących terminach i ratach:
Data spłaty |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
31.05 |
10.000 |
10.000 |
10.000 |
10.000 |
10.000 |
30.11 |
10.000 |
10.000 |
10.000 |
10.000 |
10.000 |
Razem |
20.000 |
20.000 |
20.000 |
20.000 |
20.000 |
-Oprocentowanie kredytu obejmować powinno stawkę bazową tj. WIBOR 3M na dzień
30.06.2011 r. oraz marżę stałą dla całego okresu kredytowania, ustalona przez wykonawcę.
- Spłata odsetek naliczana będzie w okresach miesięcznych.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym: prowizję za uruchomienie kredytu wyrażoną w procentach przez cały okres obowiązywania umowy i odsetki naliczone od salda kredytu.
- Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco.
2. Termin realizacji zamówienia: uruchomienie środków kredytu nastąpi po podpisaniu umowy, w terminie do dnia 15.07.2011 w jednej transzy w kwocie 100.000,00 zł na rachunek budżetu gminy nr : 11 8337 0001 0000 1690 2000 0002. Kredyt zaciąga się do roku 2016.
3. Okres gwarancji : nie dotyczy.
4. Miejsce i termin złożenia oferty : Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Suchy Dąb, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb- w sekretariacie pok. 2 do dnia 12.07.2011r.
5. Termin otwarcia ofert: 13.07.2011r.
6. Warunki płatności: jak w przedmiocie zamówienia.
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Honorata Szarkowska
8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
9. Treść oferty:
9.1. Nazwa wykonawcy...................................
9.2. Adres wykonawcy...................................
9.3. NIP..........................
9.4. REGON.........................
9.5. Tytuł oferty................................
9.6. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę brutto zł ............................... (słownie złotych...............................................)
W tym:
-marża banku (przy założeniu wskaźnika WIBOR 3M na dzień 30.06.2011r.) stałego przez cały okres kredytowania) wynosi:..............................................
-prowizja za uruchomienie kredytu....................................
9.7. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.