Suchy Dąb, 2011.10.10
Znak sprawy: BP.3041.160.2011
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający : Gmina Suchy Dąb zaprasza do złożenia ofert
2. Przedmiot zamówienia :
- Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udzielenia kredytu na pokrycie kosztów inwestycji p.t. „Budowa zintegrowanego systemu powiadamiania i alarmowania ludności oraz zintegrowanej łączności na potrzeby systemu ratownictwa w gminach: Pruszcz Gdański, Cedry Wielkie, Suchy Dąb i Stegna" w części dotyczącej przyznanego dofinansowania z Unii Europejskiej, które otrzyma gmina dopiero po rozliczeniu przedsięwzięcia.
- Kwota kredytu wynosi 205.600,00 zł (słownie: dwieście pięć tysięcy sześćset złotych 00/100), a uruchomienie środków nastąpi w jednej transzy po podpisaniu umowy, w terminie do dnia 25.10.2011r.
-spłata kredytu nastąpi w kwocie jednorazowej po otrzymaniu środków dofinansowania z Unii Europejskiej, nie dłużej niż do dnia 30 kwietnia 2012 r.
-Oprocentowanie kredytu obejmować powinno stawkę bazową tj. WIBOR 3M na dzień
18.07.2011 r. oraz marżę stałą dla całego okresu kredytowania, ustalona przez wykonawcę.
- Spłata odsetek naliczana będzie w okresach miesięcznych.
-W przypadku wcześniejszego otrzymania dofinansowania z Unii Europejskiej przez gmine, przewiduje się możliwość skrócenia okresu kredytowania oraz dokonania spłaty kapitału i odsetek od kredytu w innym terminie niż określono.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym: prowizję za uruchomienie kredytu wyrażoną w procentach przez cały okres obowiązywania umowy i odsetki naliczone od salda kredytu.
- Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco.
3. Termin realizacji zamówienia: uruchomienie środków kredytu nastąpi po podpisaniu umowy, w terminie do dnia 25.10.2011 w jednej transzy w kwocie 205.600,00 zł na rachunek budżetu gminy nr : 11 8337 0001 0000 1690 2000 0002.
4. Okres gwarancji : nie dotyczy.
5. Miejsce i termin złożenia oferty : Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Suchy Dąb, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb- w sekretariacie pok. 2 do dnia 19.10.2011r.
6. Termin otwarcia ofert: 20.10.2011r.
7. Warunki płatności: jak w przedmiocie zamówienia.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Honorata Szarkowska
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
10. Treść oferty:
10.1. nazwa wykonawcy.......................................................
10.2. adres wykonawcy........................................................
10.3. NIP.......................................
10.4. regon....................................
10.5. tytuł oferty................................................................
10.6. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę brutto .................................. zł (słownie złotych...............................................)
W tym:
-marża banku (przy założeniu wskaźnika WIBOR 3M na dzień 18.07.2011r.) stałego przez cały okres kredytowania) wynosi:............................................................................
-prowizja za uruchomienie kredytu.........................................
10.7. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
10.8. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.