Zamawiający | |
Nazwa | URZĄD GMINY SUCHY DĄB |
Ulica; nr | GDAŃSKA 17 |
Kod; Miejscowość | 83-022 SUCHY DĄB |
na:
Pierwszy etap budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2226G w m. Steblewo gm. Suchy Dąb, długości 181,46 m.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 30.10.2009 r.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW :
W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA :
- Sporządzić "Doświadczenie zawodowe" wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Wymagane jest wykazanie co najmniej 3 robót budowlanych.
Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
- Sporządzić "Potencjał kadrowy" wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.
- Sporządzić "Potencjał techniczny" wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca.
- Złożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: | waga w % |
Cena całkowita | 100 |
OFERTĘ NALEŻY ZŁOŻYĆ DO DNIA 22-07-2009 o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 2.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 22-07-2009 o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 7.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ WYNOSI 30 dni, tj. do dnia 20-08-2009 .
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać na stronie gminy www.suchy-dab.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, w godz. 8.00-14.00 w pokoju nr 14. Cena 0 zł (brutto).
Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami:
G. Majewski, tel. 058 682 86 85 w.40
Suchy Dąb, 01.07.2009 r.
DO POBRANIA:
Ogłoszenie, SIWZ i inne (ZIP 3.24MB)
Formularze