Zamawiający
 
Nazwa
URZĄD GMINY SUCHY DĄB
Ulica; nr
GDAŃSKA 17
Kod; Miejscowość
83-022 SUCHY DĄB

 

OGŁASZA POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO


na:

Pierwszy etap budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2226G w m. Steblewo gm. Suchy Dąb, długości 181,46  m.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 30.10.2009 r.


OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW :


W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ POTENCJAŁ TECHNICZNY, A TAKŻE DYSPONUJE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA :


- Sporządzić "Doświadczenie zawodowe" wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Wymagane jest wykazanie co najmniej 3 robót budowlanych.
Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.


- Sporządzić "Potencjał kadrowy" wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.


- Sporządzić "Potencjał techniczny" wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca.


- Złożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: waga w %
Cena całkowita 100

 


OFERTĘ NALEŻY ZŁOŻYĆ DO DNIA
22-07-2009 o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 2.


Otwarcie ofert odbędzie się dnia 22-07-2009 o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 7.


TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ WYNOSI
30 dni, tj. do dnia 20-08-2009 .


Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
można pobrać na stronie gminy www.suchy-dab.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, w godz. 8.00-14.00 w pokoju nr 14. Cena 0 zł (brutto).


Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami:

G. Majewski, tel. 058 682 86 85 w.40


Suchy Dąb, 01.07.2009 r.

 

 

DO POBRANIA:

Ogłoszenie, SIWZ i inne (ZIP 3.24MB)

Formularze