Numer ogłoszenia: 24412 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie, tel. 058 6828620, faks 058 6828685.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchy-dab.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.suchy-dab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 4 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Suchy Dąb, w miejscowościach Steblewo i Krzywe Koło..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych w ilości 4 sztuk (roboty malarskie, roboty posadzkarskie, wymiana okien i drzwi, roboty elektryczne, roboty sanitarne, izolacja przeciwwilgociowa, roboty dekarskie, remonty pieców i kominów). Opis poszczególnych części zamówienia:
Część 1: Steblewo 57/1 wg Załącznika nr 7 do SIWZ,
Część 2: Steblewo 36/1 wg Załącznika nr 8 do SIWZ,
Część 3: Steblewo 36/4 wg Załącznika Nr 9 do SIWZ,
Część 4: Krzywe Koło 7/1 wg Załącznika Nr 10 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.45.41.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- 1.1. osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (z wyłączeniem uprawnień budowlanych do wykonywania pracy na stanowisku majstra budowlanego) w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
- 1.2. osoba przewidziana do realizacji zamówienia w zakresie branży elektrycznej ma posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
- 1.3. osoba przewidziana do realizacji zamówienia w zakresie branży elektrycznej ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych,:
- 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przedłożonych w ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego .
- 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy.
- 3. Dla osób wyszczególnionych w warunku udziału w postępowaniu opisanym w punkcie III.2) ppkt 1 Wykonawca przedłoży odpowiednio: -dla osoby przewidzianej do kierowania robotami: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (z wyłączeniem uprawnień budowlanych do wykonywania pracy na stanowisku majstra budowlanego) w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych,
- 4. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - sporządzony wg Załącznika Nr 3 do SIWZ.
- 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchy-dab.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suchy Dąb, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb , p. nr 14, wersja elektroniczna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suchy Dąb, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb , p. nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Dokumenty do pobrania tutaj (zip 3MB)
UWAGA! W pliku zal 6 przedmiar robót Steblewo 57.1 dodano brakującą stronę z pozycjami od 1 do 16.
1. Pytania i odpowiedzi (2010-02-15) PDF 143KB