Suchy Dąb: Świadczenie usług z zakresu nauczania przedszkolnego
Numer ogłoszenia: 315963 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie, tel. 058 6828620, faks 058 6828685.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu nauczania przedszkolnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu nauczania przedszkolnego. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu Akademia Smyka numer WND-POKL.09.01.01-22-001/10 współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Do świadczenia przedmiotowej usługi wymaga się łącznie 7 nauczycieli prowadzących zajęcia przedszkolne. Osoby te pracować będą po 4 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze po 4 godziny zegarowe dziennie. Każdy nauczyciel będzie w tym czasie prowadzić zajęcia z grupą dzieci w wieku 2,5-5 lat liczącą do 25 osób. Obowiązkiem nauczycieli będzie przygotowanie w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami programu nauczania przedszkolnego oraz realizacja w czasie zajęć zgodnie z przepisami podstawy programowej nauczania przedszkolnego w odpowiednim wymiarze godzinowym dla grupy dzieci liczącej do 25 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada kwalifikacje opisane w załączniku nr 4 do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich dwóch lat usług zgodnie z załącznikiem nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. co najmniej: jedną osobą dla danej części zamówienia posiadającą wykształcenie co najmniej wyższe zawodowe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji przedszkolnej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają do oferty oryginał pełnomocnictwa

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 10
  • 2 - Kwalifikacje - 45
  • 3 - Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchy-dab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, pokój 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybór nauczyciela.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć przedszkolnych (sprawowanie funkcji nauczyciela) dla 25- osobowej grupy dzieci w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Kwalifikacje - 45
    • 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wybór nauczyciela.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć przedszkolnych (sprawowanie funkcji nauczyciela) dla 25- osobowej grupy dzieci w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Kwalifikacje - 45
    • 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wybór nauczyciela.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć przedszkolnych (sprawowanie funkcji nauczyciela) dla 25- osobowej grupy dzieci w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Kwalifikacje - 45
    • 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wybór nauczyciela.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć przedszkolnych (sprawowanie funkcji nauczyciela) dla 25- osobowej grupy dzieci w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Kwalifikacje - 45
    • 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wybór nauczyciela.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć przedszkolnych (sprawowanie funkcji nauczyciela) dla 25- osobowej grupy dzieci w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Kwalifikacje - 45
    • 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wybór nauczyciela.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć przedszkolnych (sprawowanie funkcji nauczyciela) dla 25- osobowej grupy dzieci w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Kwalifikacje - 45
    • 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wybór nauczyciela.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć przedszkolnych (sprawowanie funkcji nauczyciela) dla 25- osobowej grupy dzieci w okresie objętym zamówieniem, w czasie codziennych zajęć w dni robocze, przez czas 4 godzin dziennie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Kwalifikacje - 45
    • 3. Doświadczenie i dorobek zawodowy - 45

DOKUMENTY DO POBRANIA:

 SIWZ

Umowa

Druki