Suchy Dąb: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 550.000PLN
Numer ogłoszenia: 333674 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie, tel. 058 6828620, faks 058 6828685.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 550.000PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kredyt długoterminowy w wysokości do 550.000,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych ujętych w wykazie inwestycji finansowanych z budżetu gminy w roku 2009..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
    A) Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest:
    - Złożyć druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
    - Wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    2) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu .
    a) Forma dokumentów
    Wymagane dokumenty w ppkt 1) i 2) należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
    b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty :
    - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
    W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
    W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI BYĆ ZAŁĄCZONE PEŁNOMOCNICTWO ZGODNIE Z ART. 23 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
    W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę..

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchy-dab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb - pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Suchym Dębie, ul. Gdańska 17, 83-022 Suchy Dąb - pokój nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.11.2009.

 

DOKUMENTY DO POBRANIA:


Odpowiedzi na pytania (2009-10-02)
Odpowiedzi na pytania (2009-10-05)
Odpowiedzi na pytania (2009-10-08)


-------------------------------
Pobierz wszystkie (12MB)  lub wybrane z listy poniżej
-------------------------------
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikiem Nr 1 - OFERTA
2. NIP i REGON Gminy
3. Zaświadczenie w sprawie wyboru Wójta Gminy Suchy Dąb
4. Uchwała Rady Gminy Suchy Dąb w sprawie powołania Skarbnika Gminy
5. Uchwała Rady Gminy w sprawie przedmiotowego kredytu
6. Uchwała budżetowa na rok 2009 wraz z załącznikami
7. Opinia RIO w sprawie wykonania budżetu za rok 2008
7a. Opinia RIO o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2009r.
8. Opinia RIO w sprawie budżetu na rok 2009 wraz z opinią i możliwości sfinansowania deficytu
9. Uchwała RIO w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego
10. Opinia RIO w sprawie absolutorium za 2008 rok
11. Sprawozdanie finansowe za 2007 rok oraz  2008 rok
12. Sprawozdanie finansowe za I półrocze 2009 roku
13. Bilans za 2007 i 2008 rok oraz rachunek zysków i strat
14. Informacja o stanie mienia komunalnego
15. Informacja o kredytach
16. Zaświadczenie o nie zaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości
17. Zaświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek ZUS
18. Statut Gminy Suchy Dąb 2002
19. Uchwała Rady Gminy Suchy Dąb w sprawie zmian w Statucie Gminy Suchy Dąb